IT talk: Бренд роботодавця у кризу — чи є місце креативу та двіжу

2 липня

четвер, 19:00

Безкоштовно
DataArt Kharkiv запрошує на зустріч IT talk у форматі онлайн, приурочену до дня народження DataArt. У програмі зустрічі — два доповідачі та дві теми.

1) Анна Великоіваненко, Employer Brand Manager, DataArt: “Бренд роботодавця у кризу — час для експерименту”.

Поговоримо про акценти бренду роботодавця в умовах кризи та пандемії, досвід DataArt, поділимося лайфхаками та рекомендаціями.

2) Анна Розова, HR Communications, DataArt: “Сценарний підхід у HR-маркетингу. Wellbeing-тижні для колег DataArt у розпал карантину”.

Поговоримо про:

  • Те, як DataArt провів тижні велбіінгу в розпал карантину для 3500 фахівців у десяти країнах.
  • Сценарний підхід у HR-маркетингу, перебудову процесів на льоту та адаптивні формати комунікацій з опорою на цінності компанії.

 

Зустріч корисна для HR Marketing, PR і всіх, хто розвиває бренд роботодавця та не боїться експериментів. Наприкінці зустрічі можна буде поставити запитання.

Тривалість зустрічі: 2 години.

СПІКЕРИ

Анна Великоіваненко — Employer Brand Manager, DataArt.

Анна має 10 років досвіду бренд-менеджменту в FMCG: LEGO, MARS, Pernod Ricard (Jameson & Olmeca). Також займається розвитком стратегії, маркетинговим плануванням, бюджетуванням, дослідженням ринків, ATL і BTL. Спікер міжнародних конференцій.

Анна Розова — HR Communications, DataArt.

Перші 15 років професійного життя Анна провела в медіа — Афиша.ру, Учеба.ру, Теории и практики. З 2015 року в команді HR-маркетингу та інтеграційних комунікацій DataArt. Займається координацією HRM-проектів у всіх регіонах присутності DataArt (10 країн, 20 міст).

 

Всі зареєстровані користувачі отримають посилання на трансляцію за добу до зустрічі.

З усіх питань: pr-kh@dataart.com