IT talk «Володіння візуальної комунікацією: таємна зброя контент-маркетингу».

13 вересня

понеділок, 19:00

Безкоштовно
Ви знали, що 91% глядачів віддають перевагу візуальному контену як первинному, вторинному і навіть третинному методу взаємодії з брендом?

Можливо, тому 90% маркетологів кажуть, що візуальні медіа є наймогутнішою зброєю в арсеналі контент-маркетингу. Але постійно зростаючі очікування сьогоднішньої аудиторії означають, що простого показу візуального контенту недостатньо для моментального досягнення успіху, а його неправильна реалізація може принести більше шкоди, ніж користі. Сьогоднішні бренди знаходяться на роздоріжжі. Вони можуть або дотримуватися традиційного контент-маркетингу і бренд-комунікацій, сподіваючись, що цього буде достатньо, або зробити крок до задоволення неймовірного попиту на візуальний контент, оволодівши наукою візуальної комунікації. Саме другий варіант — єдиний спосіб досягнення і закріплення успіху.

Сьогодні успішний візуальний контент вимагає глибокого розуміння візуальної комунікації в поєднанні з майстерним умінням втілювати ідеї в життя, у підсумку чого найуспішніші сучасні бренди з різнобічною командою маркетологів, діджитал-директорів і засновників бренду беруть на себе роль візуальних стратегів. На цій лекції Емі Балльєт, світовий лідер у сфері візуальної комунікації та провідний спеціаліст із візуальної стратегії для топових світових брендів, допоможе вам оволодіти мистецтвом і наукою, що лежать в основі візуальних комунікацій.

На лекції ви дізнаєтесь:

  • Як глядачі сприймають ваш контент на свідомому і підсвідомому рівні, та які невеликі візуальні моменти можуть відштовхнути їх із самого початку.
  • Набір ключових правил і процесів, дотримуючись яких, ви зможете гарантувати, що кожен компонент створюваного вами візуального контенту допоможе вам досягти мети.

Докладчики

Емі Балльєт — генеральний директор і засновник креативного агентства Killer Visual Strategies (у минулому Killer Infographics). Вона відкрила свою першу компанію, що поєднувала магазин солодощів і кафе-морозиво, у 17 років, ще перед коледжем. Згодом побудувала успішну кар'єру в SEO і маркетингу та очолювала SEO-підрозділи декількох компаній. У 2010 році запустила власну компанію Killer. Звідтоді їй вдалося зробити Killer Visual Strategies лідером індустрії візуальної комунікації, розробляючи візуальну стратегію і кампанії з креативного контенту для всесвітніх брендів: Microsoft, Boeing, Adobe, Nikon, Starbucks, the National Endowment for the Arts, the United Nations тощо.
Будучи експертом у своїй сфері, Балльєт щорічно виступає на десятках конференцій, зокрема SXSW, Adobe MAX, SMX тощо. Постійно викладає у Школі візуальних концептів, читає лекції в кількох коледжах і університетах, є інструктором LinkedIn Learning і автором відзначеної багатьма нагородами книги «Агентство Killer Visual Strategies: як залучити будь-яку аудиторію, поліпшити розуміння та отримати чудові результати за допомогою візуальної комунікації» (Killer Visual Strategies: Engage Any Audience, Improve Comprehension, and Get Amazing Results Using Visual Communication).

  • Україна, Remote.UA; Україна, Дніпро; Україна, Київ; Україна, Львів; Україна, Одеса; Україна, Харків; Україна, Херсон
    31 грудня