DataArt заробив $124 мільйони

15 лютого 2018
DataArt заробив $124 мільйони
У 2017 році DataArt зріс більше ніж на чверть — прибуток мережі збільшився на 27%. До команди DataArt приєдналось понад 600 осіб, було створено дві нові індустріальні практики, а нова ігрова платформа Skillotron вже зацікавила 8 тисяч користувачів з усього світу.

DataArt відкрив дві нові практики: iGaming та Retail & Distribution, кожна з яких вже працює з важливими клієнтами. Центр Excellence Blockchain, також створений DataArt у 2017 р., допоміг реалізувати проекти в галузі фінансів, охорони здоров’я та медіа.

DataArt презентував низку освітніх ініціатив. У Болгарії та Україні було відкрито безкоштовні IT-курси для початківців. Перезапущено онлайн-ресурс із 200+ освітніми курсами та запущена унікальна платформа для оцінювання навичок програмістів Skillotron.

Було проведено чотири міжнародні конференції IT NonStop в Україні та Польші й більше 150 технологічних зустрічей для розробників з усього світу.

Медична практика DataArt у 2017 році показала 26-відсоткове зростання, досягнувши запланованого річного прибутку за 11 місяців та збільшивши портфель, зокрема, за рахунок появи нових клієнтів, таких як Embody та PSI. Додаток KidPro, розроблений DataArt, виграв премію Pfizer Healthcare Challenge в Мюнхені.

Фінансова практика минулого року зробила внесок у розмірі $44 виручки DataArt. Один із найбільш вагомих результатів практики — завершення багаторічної розробки нової торгової платформи для Nasdaq FBMS. Окрім того, у 2017 р. DataArt став зареєстрованим діловим партнером Pega.

Медіапрактика показала 22-відсоткове зростання, підписавши контракти з дев’ятьма новими клієнтами, зокрема, з мережею телерадіомовлення в США та незалежною компанією з розповсюдження музики в Євросоюзі. Практика зміцнила відносини з найбільшими музичними лейблами, видавцями та дистриб’юторами, посиливши позиції експерта з Big Data, аналітичних даних та управління метаданими.

Travel практика продовжила стійке зростання, розпочавши роботу з кількома новими клієнтами, серед котрих Travelport, Runtriz та Vestibule Solutions. Окрім того, DataArt потрапив у шорт-лист премії Travolution як краща технологічна команда в індустрії подорожей.

Практика IoT DataArt досягнула 33-відсоткового зростання доходів, розширила свої пропозиції, зокрема, з розробки для індустрії smart cars. Команда практики, як і раніше, залишається зосередженною на машинному навчанні, блокчейні, управлінні даними, edge computing та хмарній підтримці.

 Юлія Завілейська, старший віце-президент DataArt: «Минулого року ми активно розвивались у наших нових країнах — Аргентині, Болгарії та Польші. У 2018 році DataArt продовжить пошук нових талантів по всьому світу — і в існуючих центрах розробки, й, можливо, в нових локаціях».