Сім хвилин на пошуки: сорсинговий хакатон для рекрутерів DataArt

Сім хвилин на пошуки: сорсинговий хакатон для рекрутерів DataArt
Наприкінці літа DataArt разом з агентством EvoTalents провели внутрішній хакатон для рекрутерів.

Перемогла в ньому Ольга Дзюбіна з Харкова, яка прокоментувала для нас декілька задач. А хто такі сорсери, які розслідування вони проводять в інтернеті та як змагаються між собою, розповів один з організаторів хакатону — Станіслав Калацький, HR-директор DataArt Dnipro.

У нашому випадку сорсинг — це процес пошуку резюме та загалом кандидатів, початковий етап процедури найму або запрошення до співпраці. Це не просто перегляд списків тих, хто шукає роботу на спеціальних сайтах. Часто рекрутери, корпоративні або незалежні, підбирають людей на позиції, що вимагають специфічних знань, нішевого або навіть унікального досвіду. Тому серед HR-фахівців є ті, хто концентрується виключно на первинному підборі кандидатів і потім передає їхні контакти до інших відділів для спілкування, оцінки кваліфікації, співбесіди й укладання угоди. При цьому специфічні знання активного пошуку, звісно, потрібні будь-якому рекрутеру, незалежно від того, на яку зі своїх компетенцій він робить основну ставку.

У DataArt ми виділяємо Sourcing як одну з компетенцій, яка включає здатність не лише знайти потрібну людину, але і зробити це максимально швидко та з мінімальними витратами. Тобто сорсер повинен не просто володіти навичками вільного пошуку в інтернеті, але й володіти дедуктивним здібностями, що дозволяють отримати результат при мінімальному обсязі вхідної інформації. Наприклад, для професійного сорсера така задача буде досить легкою: “Чув, один хлопець більше всіх контрибутив у Zotonic. Назвіть три останні цифри його мобільного”. Цікаво, чи зможете ви її вирішити?

Цього літа разом з агентством EvoTalents ми запустили курс для колег, що дозволяє вдосконалити навички пошуку контактів у відкритих джерелах. Він завершився хакатоном із семи питань, на кожен з яких виділялося по сім хвилин. За цей час учасники повинні були знайти єдину вірну відповідь і повідомити її організаторам.

Завдання були, наприклад, такими:

  1. Якого числа автор найпопулярнішої книги з рекрутингу та сорсингу тестував Time Machine у Twitter?

    Ольга Дзюбіна, HR-менеджер з Харкова, переможниця хакатону: “Потрібно було знайти у Twitter автора книги та за допомогою Advanced search відфільтрувати пост, пов'язаний із Time Machine”.

  2. Засновника #truMunity — рекрутингових антіконференцій — відмітили у Facebook на цьому фото. Якими чотирма іноземними мовами володіє сорсер, який виклав фотографію?

    О. Д.: “Після завтику з твіттером ця задача вже здалася дуже простою. Нагуглили засновника #truMunity, знайшли його у фейсбуці, за фото визначили автора поста та пішли в LinkedIn шукати, які ж мови він знає”.

  3. Скільки людей підписані у GitHub на акаунт Clojure-розробника з Берліна з найбільшою кількістю репозиторіїв?

    О. Д.: “Знайшли на GitHub технологію Clojure, вибрали локацію Берлін, відфільтрували розробників за кількістю репозиторіїв і передплатників. Для цього також є спеціальні пошукові механізми”.

  4. Яка вакансія була опублікована першої на сайті dataart.ua в Одесі?

    О. Д.: “За допомогою сайту-архіву WayBackMachine (може хтось вже з ним знайомий) знайшли за url наш сайт dataart.ua та вакансію в Одесі, яка була створена в 2012 році”.

    Ольга Дзюбіна, крім грошового призу, отримала в подарунок книгу Яна Тегза "Full Stack Recruiter".

Потренуватися на задачах сорсингових хакатонів з усього світу можна тут.