Сьома річниця DataArt Lviv: злагоджена робота команди дасть результат у будь-якому режимі роботи

Сьома річниця DataArt Lviv: злагоджена робота команди дасть результат у будь-якому режимі роботи
Львівський центр розробки DataArt відзначає сьому річницю успішної роботи на IT-ринку. Другий рік поспіль ми святкуємо день народження в онлайн режимі. Проте щорічно свято набирає обертів навіть у такому форматі. Ми поставили сім запитань керівнику офісу Валерію Волкову та дізналися про результати роботи та подальші плани.

1. Що змінилося за рік, який офіс відпрацював у дистанційному режимі? З якими результатами ми зустрічаємо сьомий день народження?

На початку карантину всі ІТ-компанії зайняли вичікувальну позицію, що було пов’язано в першу чергу з поведінкою клієнтів. Велика невизначеність на ринку, призвела до скорочення персоналу в певній кількості компаній. Оскільки однією з наших головних цінностей є люди, керівництво DataArt обрало інший шлях — ми зберегли людей у штаті.

Усі колеги львівського центру розробки змінили формат роботи на work from home, це вимагало від нас змін, перебудови та адаптації багатьох корпоративних процесів. За дуже короткий строк нам вдалося створити всі умови, щоб гарантувати безпеку колег, забезпечити зручні та комфортні умови для дистанційної роботи, переформувати роботу сервісних служб.

Починаючи з осені 2020 ринок суттєво активізувався. Багато компаній перевели бізнес в онлайн, почали займатись діджиталізацією процесів, що породило величезний попит на IT послуги. Як результат, почало надходити багато замовлень від клієнтів, і ми відновили активний найм. У підсумку блискучої роботи наших рекрутерів з травня 2020 року ми збільшили нашу команду на 120 колег (наразі штат львівського центру розробки нараховує 291 особу) і продовжуємо активно залучати людей до компанії.

2. Чи змінився настрій колег під час нового формату роботи? Як підтримували зв’язок?

Настрій колег від самого початку поступово погіршувався, оскільки одразу було важко перейти на новий режим робити, постійно знаходитися вдома без звичного спілкування з колегами та відвідування внутрішніх івентів. Щоб змінити ситуацію, компанія активізувала роботу служби ейчарів, які щомісяця спілкувалися з колегами, виявляли проблемні питання. На постійній основі ми вивчали рівень комфорту колег під час дистанційної роботи. Раз на два тижні робили розсилку співробітникам із запитаннями, як вони оцінюють свій фізичний і морально-психологічний стан, чи відчувають себе поінформованими, та реагували на зміни.

Ми намагаємось залишатись на зв’язку з колегами, незважаючи на ситуацію, підтримувати наші щорічні ініціативи, активно використовуючи онлайн формат (День вишиванки, Welcome Party, майстер-класи з акварелі, фарбування писанок, книжкові ярмарки тощо). Минулого року колегами була запроваджена серія онлайн зустрічей Travel Club, на яких розповідали про туристичні місця в Україні з практичними рекомендаціями щодо організації відпочинку. Переглянути їх можна на корпоративному каналі компанії у YouTube, думаю, що багатьом вони стануть у пригоді. В онлайн режим роботи перейшла команда «Що? Де? Коли?», яка теж непогано виступила на внутрішніх львівських турнірах. Колеги створили чати за інтересами, щоб підтримувати один одного та спілкуватись.

Щоб дати більше вільного часу батькам на період карантину у школах, силами нашої PR команди була організована низка різноманітних активностей для дітей відповідно до вікових категорій. Так малеча в онлайн режимі зустрілась зі Святим Миколаєм, діти середнього віку проходили ігрові квести та проводили веселі хімічні досліди, для старших школярів організовували воркшопи з опануванням мережі TikTok та створення відеороликів.

3. Як зараз організований робочий графік роботи офісу?

Приблизно з середини липня з дотриманням усіх санітарних вимог ми змогли відкрити офіс для роботи колег, які мали проблеми з організацією дистанційного робочого процесу. Ми заблокували половину робочих місць для дотримання безпечної дистанції (1,5 м) між людьми, ввели спеціальний режим прибирання офісних приміщень (кожні 1,5 години з дезінфекцією поверхонь, дверних ручок тощо) та температурний контроль на вході до приміщення. Наразі щодня в офісі працюють близько 50 колег.

Оскільки ми не могли зустрічатись офлайн, компанія ввела ряд зустрічей для своєчасного інформування колег щодо ситуації в компанії, робочих процесів і змін. Менеджментом компанії що два тижні проводяться зустрічі із загальною інформацією, раз на квартал ми організовуємо локальну зустріч із колегам, щоб відповісти на всі запитання та поділитись актуальною інформацією.

4. Дистанційний графік роботи дав змогу певний час присвяти своєму професійному розвитку. Чи скористались цим колеги?

Під час пандемії зустрічі наших технічних спільнот (у львівському офісі їх 7) та корпоративні заняття з англійської мови перейшли в онлайн режим. Переформатування всіх наших активностей дало змогу залучати експертів з інших локацій та компаній. Ми вивчили запити колег щодо тем професійного розвитку та спланували онлайн зустрічі з внутрішніми спільнотами за потребою. Почали з’являтися нові формати та ініціативи.

Протягом року колеги активно брали участь у зустрічах технічної спільноти IT talk, воркшопах і майстер-класах, ділились власним досвідом, переймали технічний досвід інших. Багато хто проходив внутрішні курси у нашій edu системі. У 2020 році 58 колег, а в 2021 — ще 35 колег покращили свій рівень кваліфікації, чим ми беззаперечно пишаємось.

Цього року вперше для нас, разом із херсонським центром розробки, ми запустили онлайн QA Automation School. Півтора місяця кандидати, які пройшли відбір, будуть слухати лекції та виконувати практичні завдання з основ автоматизації на С#. Кращі випускники будуть рекомендовані на практикантські позиції в DataArt Lviv і DataArt Kherson.

5. Минулого року DataArt Lviv набрав суттєвих обертів у роботі з університетами. Чи продовжилась вона в онлайн форматі?

За цей рік ми активізували нашу співпрацю з університетами. Зокрема була розпочата плідна співпраця з відділом кар’єрного розвитку та співпраці з бізнесом ЛНУ ім. І. Франка, в межах якої ми долучились до проектів:

  • «Форум Кар’єри», де представники команди рекрутингу Наталя Дещинська та Андрій Сірук провели кілька воркшопів та майстер-класів;
  • «Дайджест можливостей», в якому наш PR Оля Денисенко регулярно розповідає про відкриті позиції для студентів і наші активності;
  • «Інтерв’ю з фахівцем» за участю випускниці вузу, нашої HR Юлі Комарової. Наприкінці 2020 року ми дебютували в IT Marathon, де познайомили студентів із львівським офісом, розповіли про компанію та кар’єрні можливості, стали учасником Welcome Day для ершокурсників. До того ж на постійній основі беремо участь як партнери в різних хакатонах, ярмарках кар’єри та інших студентських ініціативах. Також підтримуємо студентську олімпіаду з програмування.

Традиційно продовжується співпраця з Львівською Політехнікою. За минулий рік ми брали участь в Інженерних змаганнях «EBEC», де наші колеги виступали менторами і суддями студентських проектів, проводили воркшопи, майстер-класи та тематичні лекції, організовували розіграші серед студентів технічних спеціальностей.

Підтримуємо зв’язок львівського офісу і з викладачами ВНЗ, які користуються нашою платформою Skillotron для модульного контролю знань студентів. Минулого року наш колега Василь Барна проводив практичний воркшоп з ADO.NET, за участь у якому та виконання всіх завдань студентам зараховувались додаткові бали.

У 2020 організували та провели в онлайн форматі Open Day, в якому взяли участь більше 1000 студентів з різних регіонів України. Колеги розповідали учасникам заходу про всі етапи співбесіди в DataArt. Проект отримав позитивні відгуки, отже сподіваємось на його продовження цього року.

6. Що змінилося в офісі за цей рік?

До початку карантину ми активно працювали над ремонтом нових площ, а також готували до відкриття конференц-зал. Наразі відвідуваність офісу є низькою, тому роботи призупинені, проте ми чекаємо на втілення в життя усіх наших грандіозних доковідних планів найближчим часом.

Також ми придбали окуляри віртуальної реальності та більярдний стіл, що разом зі спортивною кімнатою та масажним кріслом вже користуються успіхом у колег, які відвідують офіс. Нещодавно ми робили опитування серед колег про їхні улюблені місця в офісі, з результатами можна ознайомитись на сторінці офісу на Facebook. Відчувається, що всі хочуть повернутись у робочий простір, тому намагаємось зробити його ще комфортнішим.

7. Які плани на найближчий рік?

Дуже хотілося б, щоб святкування дня народження офісу відбувалося на нашій кухні, і ми всі змогли особисто привітати один одного. Тому зараз розробляємо нові безпечні сценарії відпочинку з колегами на свіжому повітрі, щоб збільшити кількість такого необхідного всім спілкування наживо. Щодо професійних планів, ми будемо активно підтримувати усі наші ініціативи. Цього року компанія планує заповнити більше 400 практикантських позицій. Такий попит викликаний жвавою активністю ІТ ринку та відсутністю достатньої кількості професіоналів, тому вкладаємо зусилля в наше майбутнє. Ми активно готуємо нових колег самостійно, та активно співпрацюємо з університетами, що допомагають знайти талановиту молодь, яка готова навчатись і працювати.

І наостанок хочу привітати колег з черговою річницею та побажати всім міцного здоров’я, нових досягнень, яскравих вражень, цікавих подорожей та нових зустрічей! Усіх чекаємо в DataArt Lviv!

  • Україна, Remote.UA; Україна, Дніпро; Україна, Київ; Україна, Львів; Україна, Одеса; Україна, Харків; Україна, Херсон
    18 листопада
  • Україна, Remote.UA; Україна, Дніпро; Україна, Київ; Україна, Львів; Україна, Одеса; Україна, Харків; Україна, Херсон
    1 липня
  • Україна, Дніпро; Україна, Київ; Україна, Львів; Україна, Одеса; Україна, Харків; Україна, Херсон
    25 червня
  • Україна, Одеса
    25 червня